Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan om over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Binnen 1-2 werkdagen verstuurd - Shop nu met gratis verzending vanaf €75, - Niet goed? Geld terug!

Den Haag - Noordwijk - Heemstede - service@giullia.nl

Terugbetalingsbeleid

Ruilen en Retourneren

Heb je iets via de webshop besteld, maar is het artikel niet naar verwachting of niet de juiste maat? Dan bieden wij je de mogelijkheid om het artikel gratis in de winkel te retourneren. Zo kunnen we je meteen helpen met een passend alternatief! Daarnaast is ook mogelijk om het artikel via de post aan ons te retourneren. 

 

Het artikel past niet/is niet naar wens. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan! Je kan het artikel bij ons in de winkel afgeven. Retourneren kan binnen 14 dagen.

Natuurlijk mag je ook het pakketje zelf terug sturen. Dit kan door je retour aan te melden volgens onderstaand stappenplan. Zorg er voor dat je de artikelen zo goed mogelijk verpakt zijn en dat de doos goed afgesloten wordt. Indien je de doos gebruikt waarin de bestelling ook is aangekomen, plak dan de verzendetiket over de oorspronkelijke adressticker, zo voorkom je onnodige vertraging. Voor het retourneren van artikelen worden retourkosten in rekening gebracht.  Je hebt verschillende pakketdiensten waar je een pakket kunt inleveren, namelijk: PostNLDPD Pickup Parcelshop of DHL Paketshop

 

Ik wil mijn bestelling per post retourneren, hoe werkt dit?

Volg onderstaand stappenplan om je bestelling via de post aan ons te retourneren. In het Sendcloud portal kun je zelf een retourlabel aanmaken. Hierdoor hoef je geen retourlabel aan te maken bij een pakketpunt.

Stap 1. Ga naar https://giullia.shipping-portal.com/rp/
Stap 2. Vul eerst jouw eigen postcode in (de postcode waar het pakket naartoe is gestuurd vanuit Giullia & Co).
Stap 3. Vul jouw bestaande Track and Trace code in. Deze code heb je per e-mail ontvangen en begint met 3SYZX.
Stap 4. Vul de reden van retour in.
Stap 5. Kies voor een retourregeling. Zo kun je kiezen voor een omruiling voor een andere maat of geld retour.
Stap 6. Kies of bekijk waar je het pakket wilt retourneren via welke vervoerder. 
Stap 7. Print een retourlabel.
Stap 8. Verpak de items in de staat waarin je het pakket hebt ontvangen.
Stap 9. Plak het retourlabel op de doos. Gelieve over de huidige verzendlabel zodat deze niet zichtbaar is.
Stap 10. Geef het pakket af bij een pakketpunt!

Kom je er niet helemaal uit? Neem gerust contact met ons op dan helpen wij jou graag! Contact opnemen kan door een e-mail te sturen naar service@giullia.nl

 

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn geld terug? 

Zodra je pakketje bij ons is aangekomen gaan wij aan de slag om het zo snel mogelijk te verwerken. Dit kan enkele dagen duren, zeker als het pakketje net voor het weekend bij ons aankomt. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening gestort. 

 

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?

Ja, natuurlijk! Wij kijken graag meteen met je mee of we nog iets voor je kunnen doen. Het artikel groter/kleiner zoeken in de winkel, of we gaan met je op zoek naar een alternatief!

 

Kan ik een artikel omruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Indien een product niet past of niet naar tevredenheid is, kun je het artikel retour sturen. Het gewenste product, of de gewenste maat, kun je opnieuw bestellen bij ons in de webshop.

 

Wat zijn de regels voor het retourneren?

Indien je goederen retour wenst te sturen, dan dien je deze samen met de ingevulde retourbon te verpakken in de oorspronkelijke doos (indien mogelijk) welke goed moet worden afgesloten. 

Indien de retour gestuurde artikelen beschadigd zijn door eigen toedoen of gedragen zijn, dan zijn wij gerechtigd om de verminderde waarde van de producten aan je retour te betalen, met dien verstande, dat wanneer het product onverkoopbaar is het artikel niet wordt vergoed en zullen de artikelen door ons worden vernietigd.

 

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd (fabricagefout) artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij beoordelen de klacht en storten het aankoopbedrag en de eventueel gemaakte verzendkosten terug.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze naar toe sturen?

Ben je niet tevreden over een product? Neem dan gerust contact met ons op. Je vraag wordt binnen 1 werkdag beantwoord. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. 

Winkelwagen

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Uw winkelwagen is momenteel leeg.