Veelgestelde vragen

Bestelproces

Hoe plaats ik een bestelling? Leuk dat je een bezoek brengt aan onze webshop! Bekijk onze uitgebreide collectie vol leuke items. Voeg al jouw favoriete items toe aan de winkelmand. Klik vervolgens op het icoon van de winkelmand, hier volgt een overzicht van alle items in de winkelmand. Heb je een couponcode? Vul deze onder aan de winkelmand in. Klik op doorgaan met afrekenen, om de bestelling te plaatsen. Vul vervolgens alle benodigde gegevens in en klik op bestelling plaatsen. Hierna volgt de betaling om de bestelling af te ronden. Per e-mail ontvang je een bevestiging.

Hoe weet of de plaatsing van mijn bestelling goed door is gekomen? Nadat de bestelling is geplaatst en is betaald, volgt een e-mail ter bevestiging. 

 

Betaalproces

Met welke betaalmogelijkheden kan ik mijn bestelling betalen? De bestelling kan betaald worden met IDeal en creditcard. 

 

Contact

Vragen over uw bestelling? Neem gerust contact met ons op door te mailen naar service@giullia.nl of bel naar 070-3243749 

 

Retourproces

Kan ik mijn bestelling retourneren? Dat kan zeker. Het is mogelijk om de bestelling via een pakketpunt naar ons retouradres te versturen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het is daarnaast ook mogelijk om een bestelling tijdens openingstijd in één van de winkels te retourneren (Den Haag en Heemstede). Voor meer informatie over de openingstijden kun je de winkelpagina raadplegen. 

Wat is het retouradres?

Giullia&Co

Van Hoytemastraat 58
2596ES Den Haag

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn geld terug verwachten? Binnen vijf werkdagen, zodra de bestelling in goede orde door ons is ontvangen en verwerkt.

Verzendproces

Hoeveel bedragen de verzendkosten? Voor bestellingen (binnen Nederland) met een waarde onder €75,00 bedragen de verzendkosten €7,95. Voor bestellingen vanuit België en Duitsland wordt €13,00 gehanteerd als verzendkosten. Bestellingen met een waarde boven €75,00 worden gratis door ons verzonden.

Na hoeveel dagen wordt mijn pakket bezorgd? Een bestelling wordt binnen één werkdag door ons verwerkt en verzonden. De bestellingen worden verstuurd via PostNL. Hierdoor kan de exacte verzendtijd verschillen. Zodra de bestelling onderweg is wordt u hier per mail over op de hoogte gehouden.

Mijn bestelling ophalen in één van de winkels, kan dat? Dat kan zeker. Selecteer bij het invullen van uw gegevens een verzendoptie naar keuze. U bent van harte welkom in Den Haag en Heemstede!